سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل های دوربین سامسونگ A52s

 تصویربرداری در روز

تصویر برداری در روز از اصلی ترین ویژگی های دوربین A52s می باشد که قابلیت های جذابی برای عکاسی و فیلم برداری در اختیار علاقه مندان قرار داده است. با وجود این دوربین شما می توانید در طول روز و وجود نور خورشید بهترین عکس ها را از خود به یادگار بگذارید. چون تصاویری که با این دوربین می گیرید نویز بسیار کمی دارند و جزئیات در آن ها کاملا واضح خواهد بود. همچنین به لطف پشیبانی از HDR که کمی قبل تر به آن اشاره کردیم داینامیک رنج تصاویر بسیار مناسب است اما گاهی تعادل نقاط روشن و تاریک برهم می‌ خورد.

التراواید

دوربین دیگر موجود در این مدل از گوشی های سامسونگ التراواید می باشد که در طول روز عملکرد بسیار مناسبی از خود بر جای خواهند گذاشت. هیچ عیب و ایرادی نمی توان روی این دوربین از سامسونگ گذاشت چون عکس های آن کنتراست مناسبی دارند و رنگ ها را حتی از چیزی که هستند شاداب تر و واقعی تر نشان می دهند. 

 زوم

وقتی به منوی دوربین سامسونگ A52s مراجعه کنید قابلیت عکس برداری در سه حالت التراواید، واید و زوم وجود دارد. برای استفاده از قابلیت زوم باید دو انگشت خود را بر روی صفحه بکشید تا بتوانید از زوم تا 10 برابر استفاده کنید. البته زوم تا 6 برابر وضوح خود را از دست می دهد اما در این مدل از گوشی های سامسونگ کیفیت تصویر در کل خوب و مناسب است. 

 عکس در شب

خیلی از گوشی ها عملکرد مناسبی برای عکاسی در شب ندارند اما گوشی های سامسونگ به خصوص A52s دارای عملکرد مناسبی برای عکاسی در شب هستند. البته به یاد داشته باشید در شب وضوح تصویر کمتر و نویزها بیشتر می ‌شود اما در مجموع کیفیت تصویربرداری با دوربین اصلی در شب مناسب است. رنگ‌ ها، سایه ‌ها و کنتراست تصویر در شب نه در حد عالی ولی در حد بسیار خوبی در سامسنوگ A52s وجود دارند.

بهترین کد تخفیف های رایگان در سایت تخفیفی تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف ایران تایمر یا کد تخفیف ایگرد تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.

منبع